Vyhledávání

CITROËN pořádá první mezinárodní soutěž v grafickém designu

CITROËN CREATIVE AWARDS: PROJEVTE SVOU KREATIVITU!

CITROËN pořádá první mezinárodní soutěž v grafickém designu. Designéři celého světa budou moci od 12. května uplatnit svou kreativitu a upravit dle vlastního vkusu vůz Citroën DS3. Vítězný návrh bude vystavený v salonu C42, což je mezinárodní vitrína značky na jedné z nejkrásnějších ulic světa, pařížské Champs Elysées, a od roku 2011 se dostane dokonce do prodeje.

DS3 je z hlediska stylu exkluzivní vůz, využívající široké škály možností osobních úprav, které se projevují zejména mnoha různými samolepicími střešními fóliemi, jejichž nabídka připomíná kolekce konfekčních oděvů. Elegantní moderní vůz určený pro městský provoz otevírá účastníkům soutěže CITROËN CREATIVE AWARDS svůj šatník, aby se mohli vydat na neprobádané území, přijít s nečekaným řešením a ještě více zdůraznit jeho jedinečný charakter. Začínající či zkušení účastníci soutěže budou totiž muset nabídnout vlastní interpretaci střechy a palubní desky tohoto nováčka v poslední modelové řadě značky.

Návrhy bude možné předkládat od 12. května do 4. července 2010 a posuzovat je bude porota, v níž zasednou odborníci značky i světa designu, umění a médií: Anne Boulay (šéfredaktorka magazínu GQ), Sonia Perrin (ředitelka nadace Cartier), Arthur King (grafik, DJ a výtvarník), Xavier Dixsaut (ředitel inovací u firmy Louis Vuitton Malletier).
Kromě finanční odměny bude mít vítěz soutěže možnost vidět v říjnu 2010 svůj projekt vystavený v salonu C42 při příležitosti nového ročníku pařížského autosalonu. A největší odměnou za jeho designerský nápad bude to, že se jeho návrh střechy objeví v sériové nabídce vozů v roce 2011.

Ředitel Design centra společnosti CITROËN Thierry Metroz a jeho tým připravili pro kandidáty video instrukce, které zájemci naleznou na www.citroencreativeawards.com. Designéři Citroënu vyzývají účastníky soutěže, aby je překvapili a přišli s novými nečekanými návrhy. Porota, pro kterou je charakteristická odvaha a profesionalita, by byla ráda ohromena kreativitou soutěžících.
Film je k dispozici na http://www.citroencommunication-extranet.com
PŘÍSTUPOVÝ KÓD (velkými písmeny): CREATIVE
HESLO (velkými písmeny) : AWARDS



Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.
e-mail: martina.bedrnova@citroen.com
tel. : 224835620, 724009700
Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010, takže přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu