Vyhledávání

Motosalon Brno 2010 : Elektroskútry šetří životní prostředí i peněženku. Novinky od AKUMOTO.

Motosalon Brno 2010 :  Elektroskútry šetří životní prostředí i peněženku. Novinky od AKUMOTO.

 Elektroskútry šetří životní prostředí i peněženku

Elektrické skútry jsou atraktivní svou pořizovací cenou i hospodárným a ekologickým provozem. Loni se u nás nejvíce prodávaly skútry české značky AKUMOTO, která na veletrhu Motosalon představuje dva zcela nové modely.

AKUMOTO 300 je určen do nenáročného městského provozu. Má moderní lehkou konstrukci, díky níž dosahuje velmi dobrých dojezdů a zanedbatelných provozních nákladů. Čtrnáctipalcová kola zaručují pohodlnou a bezpečnou jízdu, skútr je lehký a dobře ovladatelný v městském provozu, což jistě ocení i ženy a starší klienti. Druhý nový model AKUMOTO 600 je prostorný a velmi pevný. Robusní konstrukce je srovnatelná a benzínovými skútry a široká dvanáctipalcová kola zvládnou i vozovku s horším povrchem. Výhodou obou skútrů je velký uzamykatelný úložný prostor pod sedlem, pohodlný posed pro oba cestující a samozřejmě i hmotnost. Nové skútry váží přes 70 kilogramů, což je oproti benzínovým motorkám velké snížení.

Ohlas během prvních dnů Motosalonu přesvědčil, že nové modely AKUMOTO rozhodně nebudou mít o zákazníky nouzi. „Novinky jsme vyprodali už během prvních dvou dnů veletrhu, což nás velmi potěšilo. Nabízeli jsme je v limitované sérii pro prodejce a doslova se po nich zaprášilo,“ říká Lukáš Drahovzal ze společnosti ERSICO, která je dodavatelem skútrů AKUMOTO. Jak dodává, objednávek na nové modely na veletrhu stále přibývá.


Zájem o elektrické skútry na českém trhu vzrostl už v loňském roce, kdy se prodaly řádově stovky kusů a nejvíce právě od značky AKUMOTO. Letos by jich mohlo být už tisíc. Zatímco stávající elektroskútry A10/40, A10/70 a A10/160 oslovují svým designem a barevností hlavně mladší generaci, nové modely s výkonnějšími akumulátory umožňují delší dojezd a jsou atraktivní pro širokou klientelu. Jejich Li-Pol akumulátory mají nižší hmotnost, delší životnost a lze je napojit stavebnicovým systémem, což dále zvýší dojezd. Nebo je možné koupit rezervní akumulátor, s jedním jezdit a druhý mezitím dobíjet.

Na stánku v pavilonu P si návštěvníci prohlédnou osm skútrů AKUMOTO v různých provedeních, další čtyři si mohou vyzkoušet na testovací dráze a čtyři jezdí jako bezplatné AKU-TAXI. Tato služba je k dispozici pro všechny zájemce, kterých vůbec není málo. „Zájem nás opravdu překvapil. I když nám počasí moc nepřeje, AKU-TAXI služba je od prvního dne vytížená, takže ani nestačíme dobíjet. Už ve středu se po areálu najezdilo osmdesát kilometrů a od té doby jsou skútry permanentně obsazené,“ uvedl Lukáš Drahovzal.

Po výstavišti jezdí standardní modely s křemíkovými akumulátory, které se již prosadily jako zajímavá alternativa benzínových skútrů. „Osobně spatřuji největší výhodu elektroskútrů v údržbě. Nestaráte se o servis benzínového motoru, neřešíte svíčky, oleje ani řemeny a skútr je kdykoli k dispozici. Nemáte žádné studené starty, protože maximální výkon je již od nulových otáček,“ popisuje prodejce. Zákazníky přesvědčí také minimální náklady na provoz, které se pohybují mezi pěti až deseti korunami na 100 kilometrů. Skútry AKUMOTO, které jsou nejlehčí ve své kategorii, mají podle dodavatele dvanáctkrát levnější provoz než jejich benzínoví konkurenti.

S premiérou na brněnském výstavišti je firma ERSICO zatím velmi spokojená. „Účastnili jsme se výstav v Praze, ale brněnský Motosalon nás mile překvapil jak organizací a krásnými prostory, tak návštěvností, která zaskočila asi úplně každého. Do budoucna určitě budeme preferovat Brno,“ konstatoval Lukáš Drahovzal.





Provozní doba:

13. 3. 2010
9.00 - 19.00 hodin

14. 3. 2010
9.00 - 17.00 hodin

 

PR

 

Fotogalerie

Motosalon Brno 2010 a Moto Guzzi, Aprilia a kočičky objektivem Jardy Marečka

Další fotografie 1 2 3 4

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu