Šrámek Racing Promotion na IDM Mistrovství Německa v Assenu s body
e letošního IDM Mistrovství Nemecka silnicníchu.
Po závod
e na prírodním okruhu Schleiz cekala na jezdce týmu Lukaseet neznámá trat, navíc i samotný neratovický tým se na okruhuredstavil poprvé od roku 2006, kdy zde startoval naposledy ješte ekolikaríde GP125cc znamenaloet velice rychle adaptoval na nový okruh, což potvrzoval prit, kdy si neustále zlepšoval osobní maxima. Závody vely specifický casový plán, který malým množstvím casu na drázecky. V pátek byly na poradu dne jen dva volné tréninky a poehem ní mel Lukas lehký pád, ale vše se naštestíení a vážnejšího poškození stroje. Výsledkem pak bylo 21.eneno nastavení pérování,revodovky. Díky vyhodnocení dat z datarecordingu po prvnírilo najít další desetinky zlepšení, které se pri 2. kvalifikacirevodovky potvrdila i maximální rychlost, která na konci nejdelší rovinky bylacasu prišlo v ranním warm upu, což predznamenalo dobrýe, ale drama nás teprve cekalo. To probehlo pri startu závodu.rívacím kole a najetí k ostrému startu na roštu, špatne vyradil,ricemž mu zhasl motor. Naštestí úplne nezazmatkoval a zvedl ruku, cožcekal také na z první ady startujícího Floriana Alta. Lukasovi pri startování motocykl dokoncerepadl, naštestí stroj ale na první pokus nastartoval a zvládl i dobrý start. Poujezdu prvním kolem figuroval Lukas na své pozici obklopen pocetnouru. Jezdec Šrámek Racing Promotion, se ale s udržením pozicecal zajíždet jedno rychlejší kolo za druhým. Nakonec dojel
c bojoval o vedení této skupiny p Lukas vybojoval v poslední šikan tým k extázi v podob c osobního maxima. Ji „Byl to op a dob dodat, vychutnávám si poslední dva závody, které jsou velkým kontrastem k první polovin obrovský potenciál a je jen škoda, že jsme spole za top ten. Díky za podporu partner Žížalovi. Další závod na Hockenheimringu bude taky zajímavý, už jenom z toho d prob
Trauttmana op
TT Assen p
s Yamahou TZ250 v sedle s Michalem Fillou. Od té doby okruh prošel n
rekonstrukcemi, což ve spojení se startem ve t
absenci všech dat pro základní nastavení Hondy RS125R.
Ovšem Lukas se op
každém vyjetí na tra
Assenu m
znevýhodnil nová
nich ihned 1. kvalifikace. B
obešlo bez zran
místo (1:53.070). Do druhé kvalifikace bylo pozm
motoru, ale i p
kvalifikaci, se poda
projevily posunem na 17. místo (1:52.115). Dobré nastavení motoru a složení
p
217 km/h.
Další zlepšení
výsledek v závod
Lukas po zah
p
znamená, že jezdec má na startu problémy. Start-maršál
Body z Assenu
(omluvte technický problém- zpráva dorazila v podivném formátu ...)
r
p
pr
skupinou soupe
neuspokojil a za
Tým Šrámek Racing Promotion se o uplynulém víkendu pv sedmém závodmotocy
klredstavil