David Palmi a Jakub Horák na Hungaroringu bojovali o přední pozice
Palmi Motorsport poprvé na Hungaroringu v Maďarsku
Formule 1 na této trati je pro mne představa opravdu neskutečná. Trať je technická, ale zdá se mi až příliž úzká, tudíž obtížná pro předjíždění. V tomto případě má tedy velký vliv postavení na startu.
Konkurence třídy volné formule do 2000cm3 byla naplněna o vozy Formule Renault, Formule Nissan a Formule 3, které jsou absolutně nejsilnější v této třídě.
Během tréninků David Palmi a Jakub Horák bojovali o přední pozice, kde si pro první závod Horák zajistil 7. a Palmi 8. pozici na startu.
První dvě kola byla nesmírně dramatická. Neustále se měnilo pořadí. Horák si po souboji z Tlustým poškodil zadní křídlo a ztratil přítlak vozu. Palmi se prodíral po startu vpřed přes své soupeře až na pátou pozici, kterou si pečlivě hlídal před dalším českým zástupcem Tlustým. Horák s poškozeným vozem dojel závod na 8 místě.
Palmi své zkušenosti potvrdil 5 místem v cíli.
Pro druhý závod se postavení na startu změnilo díky stále rychlejšímu Palmimu, který se umístil na 5 pozici se ztrátou 0,1 s na jezdce před ním. Horákovi vypověděl poslušnost motor a s omezeným výkonem si dojel pro 10 příčku.
Tým Palmi motorsport zkusil vůz opravit, ale po startu nedělního závodu Horák pochopil, že vozidlo není schopné závod dojet a předčasně závod skončil.
Palmi po startu opět bojoval s Tlustým, toho využili ostatní jezdci, kteří se dostali před oba české zástupce v prvním kole.
Palmi poté Tlustého předjel a probojoval se na 5 pozici, kde začal dojíždět maďarského soupeře. Avšak po vytečení motorového oleje z formule Nissan na trať, byl vyslán Safety car a ten celé jezdecké pole ztáhnul. Při opětovném startu Palmi udělal drobnou jezdeckou chybu a dostal se na 6 příčku, kterou si udržel až do cíle.
Tým Palmi motorsport bude opět bojovat na okruzích dne 23- 25.7.2008 v polské Poznani.
David Palmi
Palmi Motorsport