Vyhledávání

Finále na Hockenheimu rozhodne o Sports Car Challenge

V první divizi pro prototypy do 2000ccm3 letos kraluje Rakušan Matzinger, který s vozem PRC Honda CN zatím nasbíral 330 bodů a na druhého Francouze Haberkorna má již velmi slibný náskok 28 bodů. O titul by jej mohla připravit snad jen havárie, nebo technická porucha vozu.
 
Třetí místo zatím zaujal Haberkornův stájový kolega Němec Münch s dalším vozem Norma M20 Honda, kterým se ve Sports Car Challenge daří poměrně dobře. Mirco Schultis s novým PRC Honda letos měl smůlu, ale zatím se dotáhl až na čtvrté místo a o něj se popere s Němcem Wolfertem, který jezdí na neznámém prototypu MRP Honda, který má původ vývoje v Česku.
 
Na Hockenheim se vypraví jak šestý Švýcar Hunziker, tak také  Němec Rudi Seher s Lucchini Opel C3, který se tak znovu po letech vrací k závodům SCC. A perlička na závěr startovat bude opět velmi rychlá žena – Švýcarka Hungebühler na Oselle Honda, ze stáje M.Krisama, který tyto stroje v Německu prodává.
 
Divizi 2 kraluje Gerd Beisel z Německa a polovinu sezóny odjel ještě se strojem PRC SC98 BMW3,2. Nyní se snaží vychytávat dětské nemoci svého nového PRC BB 07 s motorem Nissan V6 3,0ltr.. Čistě teoretickou šanci na titul má ještě obhájce z loňska – Francouz Payr, pro kterého byl nový stroj PRC BMW 3,2 trochu zklamáním a několikrát během sezóny vypověděl poslušnost. Bronz patří zatím překvapení sezóny Němci Kormannovi, kterého ještě pamatuje v Brně, když začínal na prototypech starších konstrukcí a nyní jezdí v PRC BMW 2,5ltr..
 
Boj o bronz zajímá také Švýcara Gärtnera, který zvítězil v Dijonu i s postarším vozem Martini Alfa Romeo V6.
 
Švýcar Fischer už sezónu zakončil ukončením spolupráce s týmem PRC, a tak ho v pořadí přeskočí i Rakušan Pedrazza s prototypem PRC Ford Cosworth, který by se měl pravděpodobně objevit i v některém závodě Le Mans Endurance Series. Při posledních závodech se ještě sveze Hans Kohler s PRC BMW a ke slovu se přihlásí Němec Mitländer, který již v minulosti nějaké závody v SCC absolvoval.
 
Uvidíme kolik vozů odstartuje na Hockenheimu v divizích 3 a 4, které jsou určeny GT vozům, ale o vítězství již nemůže přijít Rakušan Brückl s vozem Porsche 997 Cup.
 
 
Bodový stav před finále na Hockenheimringu:
 
Divize 1:
K.H.Matzinger (A) – PRC Honda CN – 330
Y.Haberkorn (F) – Norma M20 Honda CN – 302
G.Münch (D) – Norma M20 Honda CN – 245
M.Schultis (D) – PRC 07 Honda CN – 146
T.Wolfert (D) – MRP Honda CN – 142
 
Divize 2:
G.Beisel (D) – PRC 07 Nissan V6 3,0ltr. – 304,5
W.Payr (F) – PRC 07 BMW 3,2ltr. – 250,5
P.Kormann (D) – PRC BMW 2,5ltr. – 176
A.Gärtner (CH) – Martini Alfa Romeo V6 3,0ltr. – 154
G.Fischer (CH) – PRC BMW 3,0ltr. – 107
 
Divize 3:
M.Brückl (A) – Porsche 997 Cup – 260
P.Bender (D) – Porsche 996 GT3 RS – 97
P.Kurt (CH) – Porsche GT3 Cup – 78
B.Rübig (A) – Porsche 996 GT3 – 64
W.Gröbl (A) – Lamborghini Gallardo GT3 – 60
 
Divize 4:
M.Sattler (D) – Dodge Viper GT3 – 60
R.Jauslin (CH) – Gebhardt GT1 – 48
H.Mecker (D) – Mosler GT1 – 21
 
Nás může těšit fakt, že na naše okruhy míří opět prototypy do 2000ccm3, do znozrozené divize 2.
 
Vláďa Rožánek
 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu