Martin Matzke a Mayr Meinhof nakonec v Jaramě bez bodů
Matzke a Mayr-Meinhof v Jaramě bez bodů
Třetí podnik evropského mistrovství cestovních vozů European Championship FIA GT3 se jel na okruhu Jarama poblíž Madridu. Martin Matzke s týmovým kolegou rakušanem Nikolausem Mayr-Meinhofem však nezískali ani jeden bod. První kvalifikace dopadla výborně třetím místem, ale při druhé kvalifikaci začaly technické problémy. Došlo k závadě na systému rozdělení tlaku v brzdném okruhu a Alpina dojela až na čtrnáctém místě. První závod startoval Nikolaus z druhé řady a bylo rozjeto na bednu. Praskl ale ventilek předního kola a Alpina vyjela mimo trať. Byla to velká smůla.
Než se podařilo kolo vyměnit, došlo k časové ztrátě a Martin Matzke závod dokončil až na devatenáctém místě. Druhý závod opět provázela smůla, opakoval se problém na brzdách a Martin Matzke vyjel mimo trať. „Po startu jsem vybojoval hned dvě místa. Trať bohužel našemu autu vůbec neseděla. Stále byl problém s brzdami a s nastavením podvozku. Když jsem byl na desáté pozici, tak jsem nedobrzdil zatáčku a vyjel mimo trať. Byl to můj nejhorší víkend v evropském šampionátu,“ dodal zklamaný Martin Matzke.
Nikolaus Mayr-Meinhof dokončil druhý závod na španělské půdě na dvacátém místě se ztrátou dvou kol na vítěze a jeho zklamání bylo také velké. Další závod, který česko-rakouskou posádku čeká, je čtvrtý podnik šampionátu na francouzském okruhu Paul Ricard 3. července.
Trat alpime nesedela, na startu dve místa,pak deset, brzdy dve kola ztarta,
Martin Matzke s týmovým kolegou Rakušanem Nikolausem Mayr-Meinhofem
Na okruhu Jarama poblíž Madridu skončí tento víkend mimořádně dramatický truckový šampionát. Vedoucí jezdec průběžného pořadí a obhájce mistrovského titulu David Vršecký spolu s celým týmem a českými fanoušky truckracingu pevně věří, že i třetí pokus o zisk mistrovského titulu v řadě dopadne úspěšně.
Martin Matzke se svým týmovým kolegou Nikolausem Mayr-Meinhofem obsadili v kvalifikaci třetí a patnácté místo pro start v nedělních závodech. Ve volném tréninku se objevil problém s brzdami, které bohužel přestaly fungovat v druhé části kvalifikace. „Už ve volném tréninku nefungoval systém ABS jak měl, a bohužel při druhé části kvalifikace, kdy jsem jel já, došlo i k závadě na systému rozdělení tlaku v brzdném okruhu, a tak jsme byli pomalejší. První závod startujeme z druhé řady, tak se snad podaří vybojovat nějaké body,“ dodal Martin Matzke. Oba závody se jedou netradičně v jeden den, první v 9.15 hodin a druhý v 16.00 hodin.
PR