Novinka Ferrari FF se odhaluje. Foto
Jako první novináři z České republiky otestovali Ferrari FF v Italii Ing.Tom Hyan a Jiří Maršíček z redakce Automobil revue
Zde se taky můžete najít jejich test. Fotografiemi se ale můžete pokochat již nyní v galerii u tohoto článku.
Technické údaje
Poháněcí soustava-kapalinou chlazený zážehový dvanáctiválec do V/65,
uložený podélně vpředu za nápravou: DOHC 4V, 6262 cm , 485 kW (660
k)-elektronické přimé vstřikování paliva, sedmistupňová dvoujspojková
převodovka, E-Diff, trvalý pohon všech kol.
Podvozek-samonosná hliníková konstrukce,všechna kola nezávisle zavěšena
na dvojitých příčných ramenech, perování vinutými pružinami s aktivními
tlumiči SCM3, systém stability a trakce GST/F1-Trac, koutoučové
keramicko-kompozitové brzdy CCM s vnitřním chlazením, ABS/EBD, hřebenové
řízení s posilovačem pneu vpředu 245/35 ZR20, vzadu 295/35 ZR20
Provozní vlastnosti ( údaje výrobce) - největší rychlost 335 km/h,
zrychlení 0 - 100/200 km/h za 3.7/11.0 s, spotřeba paliva EU kombinace
15, 4/100 km.
Jirka Maršíček
Fotogalerie
Test Ferrari FF v Itálii, foto Jiří Maršíček
Jako prví novináři z České republiky testovali vůz v Italii. Ing.Tom Hyan a Jiří Maršíček ( Automobil revue)