Autosalon Brno 2011 a česká premiéra vozu Audi Q3
Neplánovaná premiéra Audi Q3 se vydařila
Prezentace na Autosalonu Brno podpořila postavení Audi jako nejúspěšnější prémiové značky na českém trhu. Největší senzací její expozice byla česká premiéra vozu Audi Q3, s nímž automobilka poprvé vstupuje do segmentu prémiových SUV nižší střední třídy.
„Audi Q3 jsme sem původně ani neplánovali přivézt, protože se na českém trhu začne prodávat až na podzim. Teprve na poslední chvíli se nám ho podařilo objednat vůz od výrobce a dopravit na Autosalon. V první den veletrhu přístupný pro veřejnost jsme model Q3 slavnostně odhalili a přišlo se na něj podívat strašně moc lidí. Myslím, že se Audi Q3 českým zákazníkům opravdu hodně líbí, takže jsme rádi, že se všechno podařilo,“ usmívala se na Autosalonu Brno Renáta Hybká, marketingová manažerka značky Audi ve společnosti Import Volkswagen Group.
Překvapení v podobě Audi Q3 na výstaviště opravdu dorazilo až těsně před otevřením veletrhu. Parádní kompaktní vůz, který se neztratí ani v terénu, poutá pozornost sportovně laděnou karoserií a elegantním interiérem s bohatými možnostmi výbavy. Neméně se návštěvníkům líbí nové Audi A6, již sedmá generace populární manažerské limuzíny. K jejím inovativním technickým řešením patří lehká karoserie s vysokým podílem hliníku, sportovní podvozek a velký výběr nových asistenčních a multimediálních systémů. Další očekávanou českou premiérou je dynamické Audi RS3. Sportovec s enormním potenciálem nabízí pětiválcový přeplňovaný motor o objemu 2,5 litru, výkon 250kW a zrychlení z nuly na sto za 4,6 sekundy.
„Autosalon Brno pro nás není o prodeji vozů, ale o posilování image značky. Přišli jsme sem s cílem prezentovat Audi jako značku a více ji dostat do povědomí lidí, což se určitě podařilo. Návštěvnost byla poměrně hojná, obzvlášť o víkendu, a celkově jsme s výsledkem prezentace spokojeni,“ konstatovala Renáta Hybká a dodala: „Původně jsme účast na Autosalonu Brno neplánovali, protože se neúčastní naše konkurence, ale nakonec jsme rádi, že jsme tady, protože lidé vidí, že auta Audi jsou opravdu prémiová.“
Značka Audi již loni upevnila své postavení na českém trhu, když se pro její vozy rozhodlo 3 242 zákazníků. Za první čtyři měsíce letošního roku meziročně vzrostly registrace Audi na českém trhu o 15 procent na celkový počet 1 192 vozů.
PR