Bílé Audi RS 5 si po příjezdu ze Světového poháru v rychlobruslení převzala Martina Sáblíková
Audi RS 5 – splněný sen Martiny Sáblíkové
Bílé Audi RS 5 si těsně po příjezdu ze Světového poháru v rychlobruslení převzala Martina Sáblíková. S čerstvým pohárem za stříbrnou příčku si pro vůz jela rovnou z letiště.
„Nedávno jsem se zamilovala do Audi S5. Byla to láska na první pohled. A pak přišla nabídka na Audi RS 5. Je to vlastně můj splněný sen na druhou,“ říká o svém novém voze dvojnásobná olympijská vítězka v rychlobruslení Martina Sáblíková. „Udělali jste mi Vánoce o měsíc dřív,“ smála se mladá sportovkyně, když si přebírala klíčky od VIP&Fleet managera značky Audi Ondřeje Kulicha.
„Samozřejmě mě na tomhle voze nejvíce ohromuje rychlost a komfort. Když jsem viděla přední masku chladiče a slyšela zvuk motoru, nemohla jsem odolat,“ dodává doslova nadšená nová majitelka. Vůz je financován i pojištěn prostřednictvím úvěru Audi Finance od ŠkoFINu za exkluzivních podmínek s nulovým navýšením. Nabídky Audi Finance s nulovým úrokem však hojně využívají i ostatní klienti značky Audi.
Přes rok Martina nejčastěji jezdí se svým týmem, ale i tak sama ročně najede 15 až 20 tisíc kilometrů. Zanedlouho se chystá pracovně do Itálie, a jak prozradila, bude přemlouvat trenéra, aby mohla jet svým novým vozem.
Společnost AUDI AG prodala v roce 2009 přibližně 950 000 vozů. Obrat za rok 2008 činil 29,8 miliardy EUR a provozní zisk 1,6 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě od května 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu.
V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 58 000 lidí, z toho 45 500 v Německu. V letech 2010–2012 Audi Group plánuje investovat zhruba 5,5 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.
Značka Audi již dlouho plní svoji sociální odpovědnost na mnoha úrovních - s cílem učinit budoucí život hodnotný pro přicházející generace. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a dopředu hledící personální politika. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace životního prostředí Audi.
PR