Citroën potvrzuje svůj zájem o moderní technologie a představuje svou první aplikaci iPad
V Paříži 14. června 2010
CITROËN UVÁDÍ S CITROËNEM DS3 NA TRH SVOU PRVNÍ APLIKACI iPAD
Citroën potvrzuje svůj zájem o moderní technologie a představuje svou první aplikaci iPad, vyhrazenou pro model Citroën DS3.
Citroën DS3 si s možností zvolení barvy karoserie a střechy, se samolepicími střešními fóliemi a výběrem disků kol dokonale rozumí s novátorským duchem tohoto přístroje. Pomocí této první aplikace vyhrazené pro nejnovější moderní městský vůz si zákazník může pouhým dotekem obrazovky nakonfigurovat vůz svých snů, může vyjádřit svou kreativitu a upravit si Citroën DS3 zcela podle vlastního vkusu!
Aplikace umožňuje uložit si výsledek své tvořivosti a ukázat ho později přátelům. S její pomocí je rovněž možné objednat si obchodní brožuru, prohlédnout si nejkrásnější fotografie Citroënu DS3 a hlavně kontaktovat nejbližšího koncesionáře a přeměnit svůj sen v realitu.
V červenci představí Citroën novou aplikaci, pomocí které se zákazník bude moci ve svém iPadu seznámit se všemi novinkami značky.
Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.
Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.
PR