Herec Martin Dejdar hledal CNG s pomocí navigací Mio
Martin Dejdar hledal CNG plnicí stanice s navigací Mio
Praha 7. října 2009 – Mio, jeden z předních výrobců přenosných navigačních zařízení, se letos zapojil do projektu České plynárenské unie, jehož cílem byla tour po plnících stanicích v ČR. Martin Dejdar v rámci této tour navštívil během 3 měsíců 20 plnicích stanic v ČR. Prostřednictvím cestovního deníku, videí a fotografií informoval o zkušenostech a dojmech při používání vozu na zemní plyn. K jednotlivým plnicím stanicím ho dovedla navigace Mio Moov 370.
Martin Dejdar v rámci této tour ujel 4560 km a na cestách mu Mio Moov bylo neustálým průvodcem a rádcem. Jelikož CNG plnicí stanice jsou rozmístěny po celém území České republiky a jejich síť se neustále rozrůstá, umožnila přesná navigace snížení času stráveného na cestách. Díky přednastaveným bodům zájmu (POI) si Martin Dejdar mohl rychle určit jako cíl své cesty jednu z 20 plnicích stanic a být k ní okamžitě navigován.
Bez problémů se tak dostal nejen k velkým čerpacím stanicím na hlavních silnicích, ale i ke stanicím, které jsou součástí většího areálu a řidič je tak může snadno minout. POI body ovšem umožňují snadnou navigaci i k dalším službám, či atrakcím jako jsou restaurace, obchody, sportoviště, historické památky, divadlo a podobně. Předinstalovanou databázi navíc uživatelé mohou jednoduše upravovat prostřednictvím MioMore Desktop, programu pro správu navigací Mio přes počítač.
Jelikož Mio v průběhu projektu uvedlo na český trh hned několik dalších modelů svých navigací, při závěrečné tiskové konferenci projektu věnuje Martinu Dejdarovi nový model Mio Moov S555, jenž s uživateli komunikuje prostřednictvím letos uvedeného softwaru Mio Spirit. Kromě bezpočtu vylepšení nabízí i možnost výpočtu ekonomické trasy, která bere v úvahu průjezd světelnými křižovatkami a zatáčkami, a omezí tak počet zbytečných zastavení, brzdění a rozjezdů. Umožní tedy další snížení spotřeby pohonných hmot a zátěže životního prostředí.
„V rámci CNG Tour jsem v autě strávil opravdu dlouhou dobu a byl jsem rád, že jsem ten čas a energii vynaložil co nejefektivněji. Tedy že jsem se k jednotlivým plnicím stanicím díky navigaci Mio dostal tou nejlepší cestou. Navíc s připravenými POI body jsem ani u žádné stanice nemusel zadávat její adresu. Přesná navigace k cíly se jistě podepsala i na celkovém spotřebovaném palivu, což u tohoto projektu byla jedna ze zásadních položek,“ komentuje své zkušenosti Martin Dejdar.
# # #
Mio Technology Corporation — informace
Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává přes 1 200 lidí a své produkty prodává ve více jak 47 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS v regionu střední a východní Evropy*. Celosvětově obsazuje třetí příčku.
Mio předpovídá, že mobilní komunikace a mobilní obchod budou v budoucnu základem každodenního života. Produkty zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům na vědomí, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.
* Podle odhadů společnosti Canalys pro Q3 2008
Hot-line a technická podpora Mio +420 246 080 707
Kontakt pro tisk: Martin Stehlík
Weber Shandwick
Web: www.webershandwick.cz
PR