Vyhledávání

Škoda představila plán do roku 2018 své prodeje minimálně zdvojnásobit

„NEW POWER OF ŠKODA“ – SETKÁNÍ OBCHODNÍCH PARTNERŮ ZNAČKY ŠKODA PLNÉ SUPERLATIVŮ

• Škoda World Dealer Conference 2011 v pražské O2 aréně
• Jedna z největších a z logistického hlediska nenáročnějších akcí v oboru
• Škoda své globální prodejní síti představila novou Růstovou strategii
• Světové hvězdy hudebního nebe Anastacia a Tiësto vystoupili na setkání obchodní sítě Škoda

Praha, 12. února 2011 – Byla to jedna z největších a z logistického hlediska nejnáročnějších akcí, které automobilová branže v posledních letech zažila: Škoda World Dealer Conference 2011. Po dva dny (10. a 11. února 2011) prezentovala česká automobilka zhruba pěti tisícům prodejců a hostů, kteří se z celého světa sjeli do pražské metropole, svou novou Růstovou strategii, díky níž se prodeje značky mají do roku 2018 nejméně zdvojnásobit. Technicky náročná inscenace, perfektní logistika a v neposlední řadě i vystoupení dvou hvězd světového formátu – Anastacia a Tiësto, se postaraly o to, že nadšeným účastníkům akce v pražské O2 aréně naskakovala husí kůže.

„Škoda má velké plány a do roku 2018 chce prodávat minimálně dvakrát více automobilů než dnes. Chceme naše obchodní partnery z celého světa pro naše cíle nadchnout, chceme
je emocionálně strhnout. Komunikace poštou, e-mailem, po Facebooku nebo Twitteru je důležitá, ale nemůže nahradit osobní kontakt a výměnu názorů mezi lidmi. Proto jsme uspořádali tuto akci - naživo, osobně. Chceme tak vyvolat potřebnou optimistickou náladu a vyslat jasný signál: Škoda stojí na počátku nové kapitoly své více než 110tileté historie“, vysvětluje předseda představenstva společnosti Škoda Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland motivy a cíl World Dealer Conference 2011.

Přípravy za účasti německých agentur VOK DAMS (Mnichov) a United Visions (Berlín) trvaly zhruba šest měsíců. Perfektní průběh na místě zajišťovalo 1.500 techniků. Na přepravu technického vybavení bylo potřeba 70 návěsů, které mimo jiné přivezly např. pohyblivou konstrukci jeviště, kabely o celkové délce 15 km, 4 km traverz, 860 reflektorů, 480 reproduktorů, 350 vysílaček a velký počet výkonných počítačů o celkové kapacitě 100 terabytů.

Lahůdkou prezentace bylo horizontální rozdělení arény. Pro účely prezentace Růstové strategie a budoucích vozů posloužilo jeviště o celkové ploše 3.200 m2 a promítací plátno o
velikosti 480 m2. Jeviště se nenacházelo na parketu arény, jak je obvyklé, ale bylo instalováno několik metrů nad podlahou. Pomocí kolem umístěných plochbyla tedy hala horizontálně rozdělena. Po skončení show na pódiu se podlaha a část hlavního jeviště posunuly směrem vzhůru. Jako „mávnutím kouzelného proutku“ pak vznikl prostor pro večerní show. Za tímto účelem byla použita největší soustava motorů na světě, s celkem 440 samostatnými motory, které v tomto případě uváděly do pohybu scénu o celkové hmotnosti 40 tun.

Nevšední byl i večerní hudební program. Americká popová hvězda Anastacia představila své skladby. Do varu pak publikum přivedla i nizozemská hvězda taneční scény Tiësto.
Tento DJ, který byl britským časopisem Mixmag vyhlášen za „Největšího DJ všech dob“ hrál exkluzivně pro hosty setkání. Oba umělci svým vystoupení publikum doslova nadchli.
O dobrou pohodu hostů z celého světa – nejdelší cestu vážili obchodní partneři značky Škoda z Nového Zélandu (17.850 km) – se staralo 400 hostesek. Byly k dispozici pro dotazy
všeho druhu, uváděly hosty na svá místa nebo jim v případě potřeby vydaly jeden ze 4.500 deštníků. Rekordních dimenzí nabylo stravování. O chuťové buňky hostů se po 24 hodin
denně staralo 312 číšníků a 96 kuchařů. V samotném cateringu bylo i s přípravou akce odpracováno celkem 17.400 hodin. Nabídka přitom měla mezinárodní charakter – zohlednit
bylo nutno rozdílné kulturní složení účastníků. Catering, který byl po celou dobu setkání k dispozici, nabízel sedm různých kuchyní (českou, německou, čínskou, indickou, ruskou,
středomořskou a arabskou); každá byla zastoupena šesti chody včetně vegetariánských jídel a dezertů.


Rudolf Dreithaler, Podniková komunikace

„NEW POWER OF ŠKODA“ – ŠKODA PŘEDSTAVILA OBCHODNÍM PARTNERŮM Z CELÉHO SVĚTA NOVOU RŮSTOVOU STRATEGII

• „World Dealer Conference 2011“ v Praze pro 5.000 partnerů z více než 100 zemí
• Do roku 2018 chce automobilka své prodeje minimálně zdvojnásobit
• Významné investice do produktů, technologií a trhů
• Nový korporátní design podtrhuje vykročení značky do nové éry

Praha, 12. února 2011 – „New Power of Škoda“ – s tímto mottem se 10. a 11. února 2011 konala světová dealerská konference obchodních partnerů značky Škoda v Praze. Důvodem pro konání největšího setkání obchodních partnerů značky Škoda za uplynulých 20 let bylo představení nové Růstové strategie značky.

Zhruba 5.000 obchodních partnerů značky Škoda z více než 100 zemí se 10. a 11. února 2011 z první ruky dozvědělo o nejdůležitějších milnících Růstové strategie firmy. Nejvyšším cílem podniku je zvýšení prodejů do roku 2018 minimálně na dvojnásobek. Za tímto účelem Škoda v nejbližších letech rozšíří modelové portfolio produktů a zintenzivní své aktivity nejen v Evropě, ale i na růstových trzích Číny, Indie a Ruska. Začátek nové éry automobilky navíc symbolizuje i nový korporátní design, který byl v Praze poprvé představen prodejcům a importérům značky Škoda z celého světa. Světovou premiéru bude mít nová, svěží podoba značky na autosalonu v Ženevě na počátku března 2011.

„Společně dnes zahájíme novou éru v historii značky Škoda. V nejbližších letech se ve všech oblastech rozjedeme na plný plyn. Budeme tak činit v těsné spolupráci s našimi obchodními partnery z celého světa. Silná prodejní organizace je páteří celosvětového úspěchu značky Škoda. Nyní chceme vyrazit k novým cílům a naše prodeje do roku 2018 minimálně zdvojnásobit. Vy hrajete ústřední roli“, tak znělo poselství Prof. Dr. h.c. Winfrieda Vahlanda, předsedy představenstva společnosti Škoda Auto účastníkům konference. Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland dále objasnil, že Růstová strategie je podložena konkrétními opatřeními: „Nejdůležitější investice již byly vynaloženy, bylo o nich rozhodnuto nebo jsou naplánovány. Intenzivně pracujeme na nových modelech, které naší paletu rozšíří a prohloubí. Předseda představenstva vyzdvihl také podporu, jíž se společnosti dostává z koncernu Volkswagen: „V uplynulých 20 letech od vstupu koncernu Volkswagen jsme společně napsali jeden z nejúspěšnějších příběhů automobilové historie. Spojení s v současné době nejúspěšnějším automobilovým koncernem světa, sjednocujícím několik značek, nám i pro příští léta zajišťuje příznivý vítr do našich plachet. Navíc jsou negativní dopady ekonomické a finanční krize z let 2008 a 2009 z valné části překonány. Škoda prokázala svou sílu a jednoznačně se řadí mezí vítěze.“

Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland zdůraznil také silnou stránku značky: „Škoda je jednou z automobilek s nejdelší tradicí a v uplynulých 20 letech odvedla vynikající výkon. Nebylo to nic jiného, než zdařilá renesance legendární automobilové značky ze srdce Evropy. A na to jsme hrdí. Tento úspěch by nebyl možný bez schopností, zkušeností a nasazení 26.000 našich zaměstnankyň a zaměstnanců ze všech oblastí podniku po celém světě. To oni udělali ze značky Škoda to, co je nyní: úspěšná společnost, působící po celém světě.“ Značka Škoda je přitom synonymem pro automobily s vynikajícím poměrem ceny a užitné hodnoty: „Naše automobily jsou a budou „simply clever“. Jsou chytře konstruovány a vyvíjeny s ohledem na zákazníky a jejich potřeby. V tomto duchu budeme důsledně pokračovat a vyrábět atraktivní, autentické vozy s mimořádnými nároky na poměr ceny a hodnoty, chytrými nápady, vysokou kvalitou zpracování a dobrými užitnými vlastnostmi, např. funkčností nebo důrazem na prostor, pro zákazníky. To je měřítkem pro rozšiřování naší modelové palety.“

Detailně představila Škoda v Praze obchodním partnerům také nový korporátní design značky. V nové podobě, která bude poprvé zveřejněna začátkem března na autosalonu v Ženevě, a poté ihned zavedena ve všech komunikačních prostředcích, vyjadřuje společnost i opticky svou novou sílu a optimistickou náladu. Jürgen Stackmann, člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu, vysvětlil jednotlivé prvky: „New Power of Škoda – to platí i pro nový design naší společnosti. Od nově vyvinutého loga přes nové písmo až po uspořádání obchodních zastoupení značky: Škoda je silná, čerstvá, mladší a má dynamický styl. A nejen pro novou optickou a technickou orientaci platí: Nikdy předtím si Škoda nestála lépe než dnes. Prvotřídní produkty, loajální a výkonní zaměstnanci, silný mateřský koncern a v neposlední řadě skvěle organizovaná celosvětová prodejní síť jsou garanty našeho úspěchu v budoucnu.“

DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE K WORLD DEALER CONFERENCE 2011:
• Do Prahy přicestovali obchodní partneři značky Škoda z více než 100 zemí světa.
Mezi účastníky setkání byli i hosté z tak vzdálených zemí, jako jsou Čina, Kostarika, Dominikánská republika, Chile, Indie nebo Spojené arabské emiráty.
• Příprava akce trvala šest měsíců. Na realizaci akce se podílel tým, čítající v maximálním nasazení i 2.500 osob. 
• Mezinárodní charakter měla nejen skladba účastníků, ale i kuchyně – bylo nutno zohlednit rozdílné kulturní složení účastníků. Catering, který byl k dispozici po celou dobu setkání, nabízel sedm různých kuchyní (českou, německou, čínskou, indickou, ruskou, středomořskou a arabskou); každá byla zastoupena šesti chody včetně vegetariánských jídel a dezertů.


Rudolf Dreithaler, Podniková komunikace
PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu