Horácká rallye 2010: Igor Drotár a David Komárek opět s vozy WRC a oba skvěle
Jezdci Liqui Moly Slovakia Rally Systemu slavili na Horácké rally úspěch
Letošní ročník ECOSUN Mistrovství ČR sprintrally otevřela 21. Horácká rally, jejíž centrem byla Třebíč. K soutěži bylo převzato 91 posádek a mezi nimi byly i dvě z týmu Slovakia Rally System. První tvořili slovenští jezdci z Prešova, Igor Drotár s Vlado Bánocim, kteří startovali s voze specifikace WRC, Škodou Fabii. Do druhého vozu usedl okříšský David Komárek a jeho vrchařský kolega z Brna, Tomáš Rojka. Ti jeli taktéž s vozem WRC, ale se Škodou Octavii. Oba vozy pocházejí s dílny meclovského majitele a závodníka v jedné osobě, Karla Trněného.
Třetí místo v konečném hodnocení patřilo Igoru Drotárovi, který ho vybojoval díky zlepšenému výkonu ve druhé polovině soutěže. „Úvod se nám vůbec nepodařil, vůz špatně řadil, na jedné vložce jsme píchly kolo, do časové kontroly jsme dojeli pozdě za což jsme byli potrestáni 10 sekundovou penalizací, no bylo to hrozné“ vzpomínal v závěrečném servisu Drotár." Druhá polovina byla lepší a nakonec z toho bylo třetí místo a pěkný závod z něhož jsme měli radost a věřím, že tu jsme udělali i našim příznivcům“.
Na otázku zda, je Fabia lepší než Octavia Drotár odpověděl: „Fabia je výkonově na stejné úrovni jako Octavia, ale její jízdní vlastnosti jsou daleko lepší“. Drotár plánuje, že se zúčastní v letošním roce všech českých sprintových soutěží, pokud nebudou kolidovat se slovenskými soutěžemi a závody do vrchu.
O stupínek níže, na čtvrtém míste se umístila domácí dvojice Komárek s Rojkou. Pro Komárka to byl druhý start s vozem WRC a po loňském pátém místě se posunul letos o jednu příčku. „S výkonem i výsledkem jsem velice spokojen, auto jelo podle mých představ a bylo to pěkné svezené. Pracovní vytížení mně bohužel nedovoluje, abych startoval ve více soutěžích i když si to ve skrytu srdce přeji. Jsem rád, že se mohu svést alespoň jedenkrát za rok na domácí Horácké rally. Byl to ze začátku trochu nezvyk, ale nakonec to dopadlo dobře“ podělil se o dojmy ze soutěže v jejím cíli David Komárek.
S čím by chtěl nejraději jet, kdyby mohlo vícekrát startovat odpověděl: „Nejraději s weercéčkem nebo špičkovým mitsubischi, ale jak jsem říkal prozatím to nehrozí.“
Tisková zpráva Liqui Moly Slovakia Rally System
Jaromír Navrkal
PR
21. HORÁCKÁ RALLY
Třebíč, 3.4.2010
Oficiální výsledky - průměrné rychlosti
Official Classification - Speed averages
ABSOLUT
RZ/SS 1 RZ/SS 2 RZ/SS 3 RZ/SS 4 RZ/SS 5 RZ/St.č. Jezdec - Spolujezdec SS 6 RZ/SS 7 RZ/SS 8
1 Kresta - Kašpárek
Mitsubishi - N/4
118 107 112 106 119 108 112 106
2Orsák - Vajík
Mitsubishi - N/4
118 106 110 105 117 106 110 105
7 Drotár - Bánoci
Škoda - S/2
116 105 107 106 118 108 109 106
8 Komárek - Rojka
Škoda - S/2
113 107 108 105 116 106 108 105
11 Firla - Dresler
Mitsubishi - N/4
112 106 106 103 114 106 107 105
6Odložilík - Odložilík
Škoda - S2000
118 106 108 100 118 107 109 107
17 Jakeš - Jakeš
Mitsubishi - N/4
116 106 102 104 116 106 107 104
10 Jelínek - Kotěna
Mitsubishi - N/4
114 102 106 103 114 103 107 104
12 Sýkora - Vágner
Mitsubishi - N/4
117 105 106 104 117 105 97 105
9 Pantálek - Vilímek
Škoda - S/2
111 102 104 102 113 104 106 102
25 Trnovec - Staněk
Mitsubishi - N/4
114 98 103 101 114 102 103 102
15 Brynda - Pekárek
Renault - A/7
109 100 103 99 111 102 103 100
22 Tošovský - Král
Mitsubishi - N/4
110 100 101 100 110 101 103 99
14 Dohnal - Škardová
Suzuki - A/6
109 100 101 99 110 101 103 99
24 Vlček - Švajda
Mitsubishi - N/4
113 103 103 103 113 86 103 102
33 Tenkl - Vosádka
BMW - S/2
108 98 100 96 109 100 103 98
31 Havel - Cikán
Mitsubishi - N/4
106 95 98 97 110 101 103 101
36 Štefan - Grimmer
Renault - A/7
106 98 101 96 108 98 103 96
20 Dunovský - Machů
Suzuki - A/6
108 98 101 98 111 101 103 81
91 Hendrich - Hendrich
Mitsubishi - SA/3
101 96 101 96 104 98 103 95
50 Svačina - Paulik
Škoda - A/6
105 97 98 95 106 98 103 95
43 Nešpor - Liška
Mitsubishi - N/4
105 96 99 96 106 97 103 96
48 Boček - Boček
Škoda - D/9
104 96 100 95 106 97 103 94
41 Šmíd - Venuš
Mitsubishi - N/4
108 96 95 96 107 97 103 95
29 Pátl - Volf
Mitsubishi - N/4
105 95 93 96 106 100 103 97
47 Leher - Orel
Mitsubishi - N/4
102 95 99 93 101 97 103 95
52 Křemen - Eliáš
Citroën - A/6
102 94 99 96 104 96 103 93
92 Šebesta - Míka
Ford - SA/2
103 95 94 94 102 97 103 95
35 Pohner - Husák
Honda - A/7
103 94 96 93 105 95 103 94
42 Paško - Opletal
Subaru - N/4
103 93 97 94 102 93 103 92
93 Nešpor - Nešporová
Škoda - SA/2
104 94 91 95 102 96 103 95
57 Kašík - Lasevič
Renault - A/7
102 94 95 94 103 93 103 94
67 Král - Králová
Škoda - D/9
98 96 97 94 101 94 103 92
45Macek - Fričová
Toyota - S2000
99 92 95 94 101 96 103 94
66 Dawson - Drásta
Škoda - D/9
100 93 96 92 100 94 103 91
95 Pelech - Hendrychová
Honda - SA/2
98 92 94 92 102 94 103 93
97 Jirsa - Kabourek
Škoda - SA/2
100 92 93 91 100 93 103 93
58 Hrubý - Krbec
Renault - N/3
96 91 94 91 101 93 103 89
75Máca - Pešl
Honda - N/2
98 91 93 90 100 93 103 90
44 Hlach - Kaločai
Mitsubishi - N/4
98 90 93 91 99 91 103 89
49 Kaválek - Miko
Honda - A/7
96 93 94 93 100 96 103 92
74 Rujbr - Píža
Honda - N/2
97 90 92 89 99 92 103 88
60 Vykydalová - Vyštejnová
Renault - N/3
96 91 91 88 96 92 103 88
94 Vopatřil - Drmla
Škoda - SA/1
96 90 89 89 100 93 103 89
71 Ehl - Chlup
Škoda - D/9
95 85 91 88 99 89 103 87
72 Hobza - Záruba
Škoda - A/5
96 87 91 89 96 89 103 83
46 Kačírek - Suchý
Subaru - N/4
92 86 87 89 96 90 103 87
82 Sameš - Singer
Škoda - D/9
97 88 90 87 98 89 103 89
79 Valla - Dohnal
Škoda - A/5
94 86 87 85 92 87 103 84
84 Beran - Pils
Suzuki - N/2
91 85 86 85 94 87 103 85
65 Friedrich - Chromek
Škoda - A/5
89 85 88 85 92 84 103 84
103 Pokorný - Vybíral
Škoda - V
83 87 86 84 92 86 103 83
83 Daňhel - Zikmundová
Volkswagen - N/2
87 83 84 83 89 87 103 86
100 Halfar - Michálek
Škoda - SA/1
89 85 87 87 82 87 103 87
63 Přibyl - Teplá
Škoda - A/5
98 62 91 81 97 89 103 88
81 Koubek - Kouřil
Škoda - N/1
84 82 81 78 86 81 103 78
102 Hock - Hock
Škoda - V
87 79 78 73 82 77 103 75
55 Roubíček - Hovorka
Renault - N/3
102 38 95 94 102 95 103 94
99 Vaněk - Vaňková
Škoda - V
85 46 79 78 81 76 103 78
64 Srb - Orava
Volkswagen - A/5
97 88 92 89 98 90 103
5 Štěpánek - Omelka
Škoda - S/2
118 109 111 107 120 110
27Mulač - Perski
Subaru - N/4
107 96 97 97 107 92
73Mikulka - Žáček
Honda - N/2
88 85 90 88 100 88
104 Ševeček - Fišer
Renault - SA/2
96 93 94 76 97
77 Holík - Kraus
Honda - N/2
95 86 88 85 94
3 Peták - Benešová
Peugeot - S2000
116 104 100 103
21 Novák - Vajďák
Citroën - A/6
109 99 102 97
32 Dlouhý - Martásek
Subaru - N/4
107 97 99 98
69 Stromšík - Měrka
Opel - S/2
101 92 95 87
68 Harásek - Slezák
Škoda - D/9
101 95 97
28 Adolf - Večerka
Mitsubishi - N/4
113 102
23 Hudec - Černoch
Mitsubishi - N/4
109 100
54 Kopáček - Picka
Škoda - A/5
103 97
40 Kirnig - Hovorka
Mitsubishi - N/4
107 95
59 Pelech - Zimolka
Honda - N/3
101 93
61 Jirka - Kacerovský
Renault - N/3
99 91
70Musil - Skořepa
Škoda - D/9
97 91
38 Kubiš - Kubiš
Mitsubishi - N/4
76 97
76Martinec - Šmeidler
Honda - N/2
91 85
106 Karlík - Kuběj
Škoda - SA/1
86 80
30 Růžička - Jurčík
Subaru - S/2
108
37 Halala - Štěpán
Ford - A/7
104
19 Kurka - Škubník
Mitsubishi - N/4
103
78 Zdráhala - Rýdlová
Škoda - A/5
99
16:58:55
4
03.04.10
Čas/Time
Datum/Date
Strana/Page
62 Vršanský - Mašíček
Škoda - A/6
95
96 Šimurda - Dlouhý
Škoda - V
101
105 Říhová - Denk
Honda - SA/2
77
87 Pinkas - Zirkler
Škoda - A/5
4 Černý - Kohout
Subaru - N/4
98 Jevický - Votava
Škoda - V
21. HORÁCKÁ RALLY
Třebíč, 3.4.2010
Oficiální výsledky - průměrné rychlosti
Official Classification - Speed averages
ABSOLUT
St.č. Jezdec - Spolujezdec RZ/SS 1
St.No Driver - Co-Driver