Vyhledávání

Martin Prokop po trénincích ve Švédsku

Po tréninkových jízdách a shakedownu měl Martin Prokop důvod ke spokojenosti a oceňoval vývoj produkčních vozů, který se během jeho absence v této třídě odehrál: „Technika se razantně změnila a příjemně mne překvapila, motoricky je vůz úplně někde jinde a velký skok zaznamenal i podvozek. Auto je také poměrně rychlé a velmi dobře se ovládá." Překvapením pro něj byla i nezvyklá tichost vozu při svezení:

„Uvnitř to vůbec nebudí pocit, že závodím, ale přitom jedu velmi rychle. Oproti „superšestnáctce“, která je velmi hlučná je to znatelný rozdíl.“

V porovnání se svou „dvoukolkou“ si také pochvaluje chování „čtyřkolky“ v drsnějších švédských klimatických podmínkách: „S1600 se mi na sněhu moc nelíbí.“ Loňské Švédsko nabídlo spousty sněhu a sněhové bariéry, na které mohou závodnici v tomto roce zapomenout: „Letos je sněhu méně a na některých úsecích jen led. Při závodě pak budou asi vyjeté koleje, dá se předpokládat, že někde až na šotolinu,“ přibližuje Martin podmínky panující na trati. Celý závod tak absolvuje na hřebech a je si vědom i úskalí, který tento nevyzpytatelný povrch skrývá: „Tím, že nejsou vysoké bariéry a pojede se v kolejích, stačí malá chybička a můžeme vypadnout. Na druhou stranu asi nezapadneme do sněhu, odkud bychom se nemohli vyhrabat.“

Pilot, hájící premiérově barvy OMV BIXXOL Rally Teamu CZ, nemá příliš informací ani o konkurenci, která se na severu Evropy objevila: „Potřebuji si nejdříve vůbec zmapovat jak je kdo rychlý. Určitě nebudeme taktizovat, pojedeme na co budeme mít a uvidíme jak bude vůz reagovat.“

Po zahřívacím shakedownu zahájili Martin Prokop s Janem Tománkem soutěž na čtvrteční superspeciálce devátým časem mezi produkčními speciály.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu