Vyhledávání

Rozhovor s třebíčským Martinem Hudcem o letošní sezóně

Rozhovor s třebíčským  Martinem Hudcem o letošní sezóně

Rozhovor s Martinem Hudcem

Martin Hudec sice nepatří k nejužší české špičce, ale rozhodně není ten který se bojí jet rychle. Rozhodl jsem se tedy tohoto jezdce požádat o rozhovor a ten teď si můžete přečíst na následujících řádcích


Předem děkuj za všechny čtenáře za poskytnutý rozhovor a přejdu k první otázce.

Martine, vás zná většina fanoušků za volantem Lanceru EVO VIII , jste jeden z posledních kdo nepřestoupil na EVO IX, je šance že změna auta u vás nastane?

Dobrý den, šance je dost vysoká. Nedávno jsme pořídili seriovou EVO IX, kterou jsme začali tento týden rozebírat a chtěli by jsme s ní startovat hned od začátku příští sezóny, tedy na Valašské rally. Moc se na to těším, chceme vůz připravit na vysoké urovni, aby jsme byli konečně pro ostatní posádky pořádná konkurence, což nám letos naše EVO VIII dost neumožňuje.
Na nedávné Vyškovské rally jste se postupem času probojoval až na krásné 15. místo. Druhý průjezd Pruskou RZ ale vystavil STOP!. Co se stalo?

Stejný problém jak na Rally Vysočina, auto začalo vynechávat než se zastavilo úplně. Vedli jsme souboj s naším týmovým kolegou Jardou Pešlem, který skončil na vynikajícím 11 místě absolutně. Vůz zastavil asi ve třetině rychlostní zkoušky. Fanoušci nám pomohli vůz odtranit z trati, aby nepřekážel ostatním závodníkům, asi po pěti minutách vůz opět nastartoval a
poklidnou jízdou jsme dojeli až do servisu. Měníme kompletně svazek elektriky a doufám, že aspoň na posledních dvouch závodech dojedeme do cíle.

Když už jsme u vašeho počínání na závodech tak podle statistky je vaším nejlepším umístěním desátá pozice a to na loňských Lužických horách. Považujete to i vy za svůj nejlepší rallyový výkon?

Lužické hory jsou můj oblíbený závod, letos jsme zde měli docela slušné časy, ale štěstí nám nepřálo. Určitě to je jeden z těch lepších výsledků, ale dost si cením absolutního vítězství v Poháru ČR 2008 a hlavně posledního závodu na Rally Vysočina, kde jsme sváděli souboj o absolutní vítězství s Vojtou Štajfem. Pak byl taky pěkný výsledek loni v Košicích, ale tam jsme
jeli klasickou hyenu a čekali co na nás zbyde, ono to za takových podmínek s půjčeným autem nebylo zrovna jednoduché. Mimochodem moje působení za volantem Hondy Civic taky nebylo zlé. Je hodně na co vzpomínat, ale věřím, že naše chvíle teprve příjde,-)))

Co vím tak jste jezdil i závody na dvouch kolech? Můžete upřesnit co jste jezdil a nejlepší výsledek?

Jezdil jsem motocyklové soutěže Enduro. Nejlepší bylo, když jsem vyhrál titul ve třídě roku 2006 na stroji Beta 525 nebo v roce 2008 když jsem skončil na třetím místě ve třídě na Suzuki 250 4T, ale určitě jsem byl velice štastný, když jsem v roce 2005 dokončil legendární Mezinárodní Šestidenní v Povážské Bystrici a další rok v okolí města Taupo na Novém Zélandu. To byla dost náročná soutěž, celou dobu pršelo, až na závěrečném motokrosu bylo krásně.

Bílo-růžový Lancer byl k viděni i v Brně na letošním Autotec, ty jsi nabádal jednoho fanouška ( mimochodem to jsem byl já), který ti seděl v mišáku aby si vzal úvěr na přitelkyni a koupil si EVO nebo STi. To jsi nemyslel vážně že ne? Teď trochu vážněji. Jak ty bereš fanoušky? Jseš raději když za tebou přijdou a zeptají se tě na něco z rally, požádají o radu a
nebo o společné foto a nebo dáváš přednost klidu a vyhýbáš se jim trochu?

Takové menší odlehčení musí být. Samozřejmě jsem velice rád za přízeň fanoušků, ať to jsou kluci z Ultras, ze Zašové, z Luhačovic nebo někdo jiný. Snažím se každému vyjít vstříc, dát podpis, popovídat si nebo se společně vyfotit. Někdy je, ale tolik starostí, že to prostě nejde. Jezdec se musí hlavně soustředit na svůj výkon v autě. V základu se snažím, být pro
fanoušky otevřený a rád si s nimi popovídám. Na Enduro moc fanoušků nejezdilo, takže si teď připadám jak nějaká celebrita.-)))))

Jaké jsou vaše plány v této sezoně? Uvidíme tě i ve velkém mistráku a nebo volném poháru?

Letos mě určitě uvidíte v Jeseníkách a na Vsetíně. Z důvodu stavby nového vozu (šetření financí), jsme odpískali start v Příbrami. Určitě by jsem se chtěl ukázat fanouškům i na nějakých propagačních akcí na konci roku, jako je třeba Walašská rallyšou Silvestra Mikuláštíka nebo ve Slušovicích, ale přesně ještě nevím, protože bych měl jít začátkem prosince na operaci
křížový vazů v koleni, které jsem si přetrhal už skoro před 10 lety na motorce, ale vše záleží na doktorovi, kdy mě vezme, příští týden mám kontrolu takže uvidíme. Příští rok pojedem kombinaci velkého a malého mistráku, vše bude záležet na průběhu sezóny, ale chtěl bych víc startovat na dvoudenních závodech a k tomu vybrané sprinty.

Loni jsi na Krkonoších ukázal kousek hoden spíš do nějakého akčního filmu.Pamatuješ si tu kolo-střešní kombinaci?Potkala tě i nějaká větší havárie?

Loni to bylo vůbec hodně o bouračkách. Samozřejmě si na tu havarii pamatuji. Určitě to byla jedna z těch větších co jsem zažil, ale myslím si, že u té střechy na Vysočině 2009 jsem měl větší strach, v Krkonoších jsem se hlavně bál, aby netrefil auto Tomáše Kůrky, které již v té zahradě bylo "zaparkované". Měl jsem i pár ošklivých nehod na motorce, což si myslím, že
je určitě nebezpečnější, o tom svědčí i seznam u doktora,-)))


Chceš na závěr něco říci čtenářům a nebo někomu poděkovat?

Určitě chci poděkovat našim sponzorům, kteří nás podporují i když letos nemáme žádné výsledky, našim fanouškům, mechanikům, rodině, bratrům Černochům, kteří se mnou jezdí nebo jezdili a také Davidovi Komárkovi, který nás neuvěřitelně podporuje a velice nám pomáhá, Jardovi Pešlovi a samozřejmě Vám novinářům a fotografům, kteří k rally bezpochyb patří.

Přeju hodně štěstí na RZ

děkuiji a nashledanou na závodech,-))))

 

Lukáš Janík

www.e-auto.cz

 

Fotogalerie

Horácká rallye 2010 objektivem Tondy a Pavla Malých

Další fotografie 1 2 3 4

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu