Zakletá Rallye Lužické hory pro KM Motorsport z Vimperka a Michala a Marcela Kramlovi
Zakleté Lužické hory pro KM-Motorsport
Vimperský tým KM-Motorsport se na start úvodního sprintu sezóny dlouho těšil. Bohužel i letos se na severu opět objevily problémy s převodovkou, které znemožnily boj o lepší umístění.
Ráno před startem závodu mechanici kompletně zkontrolovali auto, obuli patřičné pneumatiky a bratrská posádka Michal Kraml – Marcel Kraml mohla vyrazit s vozem Mitsubishi Lancer Evo VII na startovní rampu a následně na první RZ.
Tým trochu mrzela startovní pozice, ale s tou se nedalo nic dělat. Tento handicap se projevil hned v úvodním testu. Posádka dojela auto startující před nimi a zrovna na úseku, kde se jelo maximální rychlostí. "Naštěstí si nás Marcel Havlásek všimnul a pustil nás, za což mu chci poděkovat," říká k události Michal. Nějaký čas to však posádku bílo-černého Mitsubishi stálo.
Ke všemu se ještě přidala penalizace 10 vteřin za předčasný start a smolný kolotoč byl odstartován. Ale nechme mluvit Michala: "Hned po startu dvojky nám přestal fungovat čtvrtý rychlostní stupeň. Nevím přesně, co se tam stalo. Asi jsem chybně zařadil a poničil daný rychlostní stupeň včetně trojkového. Ten naštěstí zařadit šlo, i když přes zoubky. Celá věc mě natolik rozhodila, že jsem v jedné zatáčce špatně dobrzdil a šli jsme ven asi na 10 vteřin."
Tým pokračoval v závodě bez čtvrtého rychlostního stupně, ale každý další měřený úsek znamenal narůstající ztrátu. Nejhorší byla polská rychlostka, kde čtyřka chyběla nejvíc. Ke konci soutěže se již začal ozývat i pátý rychlostní stupeň, posádce se však dojet do cíle přes značné úsilí podařilo.
Nyní tým čeká rychlá oprava a pokus o vylepšení výsledku na další soutěži, kterou je Rally Vysočina v Telči. Tratě na Vysočině budou pro posádku novinkou a tak je již nové dobrodružství netrpělivě očekáváno. Technické problémy se vimperskému týmu snad tentokráte vyhnou.
KM-Motorsport
PR