Vyhledávání

Bösiger chce vítězství s Buggyrou ze Zolderu

Bösiger chce vítězství s Buggyrou ze Zolderu
Mezi jezdce, kteří si nemohou na okruh v Zolderu rozhodně stěžovat, patří i druhý muž průběžného pořadí truckového šampionátu David Vršecký. V roce 2004 dojel v závodě třídy SRT druhý za svým stájovým kolegou Faurem, o rok později byl ve třídě RT třetí, loni pak zvítězil.
 
 „Jsem rád, že FIA prohodila závody v Misanu a Zolderu. V minulých dvou ročnících jsem se vždycky v Barceloně rozjel a pak mě přibrzdil placatý okruh v Misanu, který rozhodně nemusím,“ tvrdí Vršecký, kterého na Zolderu přitahuje především adrenalin s tímto okruhem spojený.
 
„V Zolderu nebyla nikdy nouze o kolize, prakticky neexistují únikové zóny. Pokud člověk vyletí z trati, má před sebou dva metry trávníku a betonovou zeď.“ Podle loňského vítěze rozhodují o míře úspěchu především brzdy. „Jezdec si musí dát velký pozor na to, aby brzdy nepřehřál. Pokud se tak stane, prakticky neexistuje úsek, na kterém je lze vychladit. Stejně tak je důležité držet ideální stopu. Hodně těžko se totiž předjíždí.“
 
Vedoucí jezdec průběžného pořadí Markus Bösiger skončil loni v Zolderu třetí a do Belgie jede s cílem udržet své vedení. A rád by vyhrál! „Několikrát mi bylo naznačeno, že jsem jediným jezdcem na Buggyře, který v Zolderu nezvítězil. Doufám, že po neděli nebude mít nikdo k takovým poznámkám důvod
 
 
Okruh Buggyrám zaslíbený
Pokud by se na výsledky truckových podniků přijímaly sázky, v případě Zolderu by měli sázkaři ulehčenou roli. Vyhraje někdo na Buggyře! Bilance roudnického týmu v Belgii je totiž imponující. V roce 2002 vyhrál Gerd Körber v Zolderu vůbec první pohárový závod s Buggyrou.
O dva roky později slavila Buggyra double, pro své první a poslední vítězství v sezóně si dojel Faure následován Vršeckým. To vše ve třídě SRT. O rok později se již radoval Körber ve třídě RT, když získal maximální počet 60 bodů. A loni se o pohárová vítězství podělili Vršecký s Körberem.

Buggyra v Zolderu

Včera podvečer dorazila do dějiště konání druhého podniku Evropského poháru tahačů v belgickém Zolderu výprava mechaniků týmu Buggyra International Racing Systém. Hned na bráně čekalo chlapce z Roudnice nad Labem milé překvapení. Brána byla totiž otevřena a navíc opuštěná.
 
„Už večer jsme se tak mohli připojit na elektriku a vodu, takže jsme hned ráno začali stavět depo,“ potvrdil dnes ve 14:30 hod manažer Standa Dvořák. Od rána však tým brzdil v budovatelské aktivitě silný déšť. Vyjasňovat se začalo až kolem oběda. „Teď už je počasí v pohodě, dokonce to vypadá na sluníčko. Máme prakticky všechno hotovo, zbývá několik dodělávek.“

Ráno dorazili inženýři Štěrba s Dolejšem a David Vršecký, příjezd technického ředitele Mario Kresse je očekáván. Večer proběhne běžná údržba vozů, zítra odpoledne jsou již pořadu dne volné tréninky
 
Buggyra
 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu