Další klání čeká nejen Buggyry ve francouzském Nogaru
Dnes večer vyrazí do dějiště konání čtvrtého podniku Evropského poháru tahačů, který se tento víkend koná ve francouzském Nogaru mechanici týmu Buggyra International Racing Systém. Ještě v sobotu přitom trávila většina z nich v roudnickém BTC.
„Obě auta přijela z Albacete v podstatně horším technickém stavu, než by se mohlo na první pohled zdát, proto jsme na nich dělali do poslední chvíle,“ vysvětluje šéf logistiky Petr Marek. „Kromě toho jsme museli vyrobit plasty navíc, protože Nogaro patří do kategorie hodně kontaktních okruhů.“
V důsledku časového presu bylo rovněž opuštěno od pravidelného „větracího“ testování, které jinak probíhá tradičně na letišti v Panenském Týnci. „Rozhodně by to nemělo mít vliv na fungování auta. Všechno jsme dokonale prověřili a zpětně se vyhodnocovala telemetrická data z předchozích dvou ročníků. S nastavením speciálu by neměly být problémy,“ potvrdil ing. Robin Dolejš.
Zatímco příjezd mechaniků je plánován na středeční odpoledne, inženýři a oba jezdci by měli dorazit do Nogara o den později. Na pátek totiž pořadatelé zařadili do programu volné tréninky a jízdy pro novináře. Zejména těch se nemůže dočkat David Vršecký.
„Loni jsem vezl nějakého chlapa a auto začalo hořet. Zastavil jsem a řval na něj, aby vystoupil. V trucku se mu ovšem evidentně líbilo, takže jsem ho musel rvát ven ve silou,“ vzpomíná David doufaje, že letošní tiskový den proběhne přece jen poněkud klidněji.
Buggyra