Vršecký tváří kampaně nové oděvní kolekce Buggyry
Kabinu Buggyry za objektiv fotografa vyměnil dnes po obědě vítěz z Barcelony David Vršecký. Stal se totiž hlavní tváří kampaně nové oděvní kolekce Buggyra, se kterou roudnický tým přichází na trh. Autorem kolekce je New Design Studio.
„Rozhodli jsme se dát prostor mladým návrhářům, kteří se nebojí experimentovat,“ říká supervizorka projektu Zuzana Fonténová. „Základní a vlastně jediný požadavek z naší strany spočíval v zachycení atmosféry truckracingu ze strany designérů. Jinak jsme jim dali volnou ruku,“ doplňuje Jan Kalivoda.
„Jsem přesvědčen, že se jim to podařilo. Naše kolekce tak v sobě spojuje vyzývavost, dravost a dynamiku. Prostě vše, co dělá truckracing jednou z nejzajímavějších motoristických sportovních disciplín vůbec.“
Rovněž David Vršecký si novou roli pochvaloval. „Přítelkyně Martina má s modelingem zkušenosti, přišel jsem tedy náležitě teoreticky vybaven. Doufám, že jsem to zvládl bez problémů. Závodní okruhy bych ale za přehlídková mola rozhodně nevyměnil.“
Buggyra
Další fotografie 1 2