Vyhledávání

SVC Náchod Motorsport bilancuje úspěšnou sezonu

SVC Náchod Motorsport  bilancuje úspěšnou sezonu

SVC Náchod - Skvělé Výsledky Cupů
Sezóna s číslem ročníku 2011 znamenala pro tým SVC Náchod Motorsport několik změn, ale také obhajobu titulu vicemistra v nejvyšší Evropské soutěži vozů skupiny E1 pro Vladimíra Vitvera.

Velký obdiv a vyzrálost teamu dokazuje již to, že se jako jediný v ČR zúčastňuje dlouhodobě vícero šampionátů. V roce 2010 pěti šampionátů a to samé v roce 2011. Třech šampionátů závodu do vrchu FIA-Mistrovství Evropy, FIA European Cup a Mezinárodní Mistrovství ČR a dvou šampionátů na okruhu FIA střední zóny a Mezinárodní Mistrovství ČR.
Vladimír v roce 2010 se rozhodoval, zda nemá sezonu r. 2011 vynechat a věnovat se firmě s rodinou a odpočívat. Nakonec se rozhodl pro ono pověstné 3x a dost a opět se chopil své povinnosti Czech National Teamu v závodech dovrchu a při závodech ukázal jedny z nejrychlejších dvoulitrových vozů v závodech do vrchu a jak se ukázalo i na okruzích.

Vozidla jsou vlastní konstrukce pocházejí z dílen SVC Náchod. Ale pozor, tím nejrychlejším vozem není stará známá wé-er-devítka, ale nový vůz WR-12. S devítkou úspěšně absolvoval sezonu ústecký Jan Čermák. Z výsledků je patrné, že zvolená koncepce vozů je správná. To potvrzují i naše informace o konkurenci, která dle našich vozů, připravuje pro příští sezonu, svá nová auta, paparazzi objevili dvě takové stavby obdobných vozů a to jednu u Pelhřimova a druhou u Brna.

Mezinárodním Mistrovství České republiky
Vitver i Čermák absolvovali shodně osm závodních dní v národním seriálu závodů automobilů do vrchu.
Ve třídě E1-2000 - Vladimír Vitver, již po třetí v řadě za sebou vyhrál a zaslouženě mu patří opětovně titul nejvyšší v této třídě. V Kategorii E1 tedy vozy bez rozdílů obsahu motoru skončil Vitver s WR12 celkově druhý.
Ve třídě E1-2000 - Jan Čermák bral ve stejné třídě zaslouženě stříbro, což je na nováčka v seriálu velice pěkný výsledek. V Kategorii E1 skončil na nádherném 3 místě, když do posledního závodu v Rakouské St.Aghate bojoval s přemotorovaným speciálem Subaru Enteprais a svým výkonem jej odsunul na 4 místo

V mistrovské Kategorii I.
Ve finále a v součtu získaných bodů jednotlivců Kategorie I, byl úspěšnější ten zkušenější z nich, když skončil na druhém místě, Jan Čermák bral bronzovou medaili, když ztratil na Vitvera necelých 70 bodů. Bez zajímavosti jistě není, že hodnoceno bylo v této kategorii celkem 62 jezdců.
Dále v této kategorii tým SVC Náchod Motorsport, se stal za rok 2011 Mistrem teamů, tedy -
Vítězem Poháru Týmů.
FIA European Cup
Nejvyšší evropskou soutěží pro vozy skupiny E1 je tzv. „Evropský pohár“, který vypisuje mezinárodní federace automobilového sportu – FIA. Závody, které se v tomto poháru konají, přivítají jezdce v Německu, Itálii, Slovinsku a dalších evropských zemích, a to včetně České republiky. Reprezentantem ČR v této disciplíně je již podruhé v pořadí Vladimír Vitver. Po loňském úspěchu, kdy získal druhé místo v prvním regionu a třetí místo v druhém regionu, se rozhodnul z pracovní vytíženosti soustředit pouze na jeden region. Protože, ale k závodění nepatří jen výkony na trati, ale samozřejmě i taktické chování. V boji o druhé místo v německém Mickhausenu do poslední jízdy, kterou pro sebe rozhodl o 0,182 vteřiny Marko Andreas, Vláďa tedy skončil jako druhý vicemistr




Mezinárodní Mistrovství ČR na Okruzích
Vladimír si chtěl letos vyzkoušet silnější techniku a tak se domluvil s týmem Rock Media na účasti ve vytrvalostních závodech s vozem Pagani Zonda. Na základě tohoto rozhodnutí, pak nasadil team SVC Náchod do sprinterských závodů do dvou litrů vůz Lotus WR 12. Ze Zondou to byla velká zkušenost a tím i nový náhled na techniku mající více jak 800 koní, jen škoda nespolehlivosti tohoto překrásného speciálu. Dík tomu se větší pozornost přenesla na teamová vozidla - WR, a to velice úspěšně: Každý start znamenal vítězství a titul Mezinárodního mistra ČR si jednoznačně zasloužil. Dále se účastnil, sice jen čtyř závodů z důvodu překrytí z jiných šampionátů, Mezinárodního mistrovství FIA zóny střední Evropy na okruhu, a tyto čtyři závody také vyhrál.

- Vladimír Vitver majitel vozů Lotus WR-9/2 a WR- 12 dosáhnul v Mezinárodním mistrovství ČR všeho čeho mohl dosáhnout a dokázal že patří do evropské špičky, mrzí ho však překrytí závodů MMČR a FIA Cupu jak na okruzích tak na závodech dovrchu. Vladimír měl cíl obhájit potřetí v řadě dvoulitrový titul, jak v závodech dovrchu tak na okruzích, získat teamovou trofej pro hlavního partnera teamu - Výrobce tažných zařízení SVC Náchod. Povedlo se. Ve FIA Cupu musel riskovat a přizpůsobovat se tomu, kde a jak nastupovala konkurence a nastoupení do závodů musel měnit, dle momentální situace, a tak se stávalo, že byl přihlášen team současně na dvou místech a čekal, kam pojede konkurence a dle toho se přizpůsobovat.

- Jan Čermák měl pro sezónu 2011 k dispozici vozidlo WR-9/2 ze 100% podporou teamu. Dá se říci, že Jan se s technikou velmi dobře sžil a zajížděl, velni kvalitní časy, které mu zajišťují velice dobré umístnění v MMČR a respekt konkurence, jak doma tak v zahraničí. V zahraničních závodech bylo ještě vidět, že Honzovi chybějí zkušenosti a znalost tratí a poměrů, je ale učenlivý a tak se budeme asi příští rok mít na co těšit. Velmi jej překvapily závody o 300 startujících atmosféra, konkurence ve třídě průměrně 39 závodníků jak sám říká, je něco jiného být jako poradce týmu, nebo sedět za volantem. V Německém Mickhausenu překvapil a obdržel zvláštní cenu -objev závodu.



A o těch, bez kterých by to nešlo
Velký obdiv patří teamu a lidem kolem něj, za 100% dojezdy závodních vozidel, vždy viděli cíl

- Managerum- V. Vitverovi Lucii Vitverové, M. Černému, M.Schemberovi,
- Mechanikům Matrinu Černému, Radku Luxovi, dále pak Petru Šolcovi, Honzovi Bubeníčkovi…….
- Partnerům za materiálovou a duševní podporu: Redbul, Auto Kelly, Autosport Magazín, SKV Alfa s.r.o., Ložiska Náchod-Vít Jirásek, Pancheran s.r.o., LSC Moptorsport,s.r.o., Haplopelmaro., s.r.o, Proplast.s.r.o,
- Fan Teamu: a rodinám Helena a Josef Vitverovi, L.Krajčírové M. Krajčíroví, Míra Michl, Martin Rail, Vít jirásek, Jirka Švorc, Jirka Lukačevič a mnoho dalším
                                                                              


     Zdroj-team SVC Náchod Motorsport

PR

 

Fotogalerie

Velká cena Slovenska 2011 a úspěšný Vladimír Vitver

foto týmu Petr Frýba

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu